Monday, August 30, 2004

Hari nie we wake up quite late seh... bangun aje cari suratkahbar.. then me tgk classified punya paper me see colum pets then me see ada adoption kitten at Tanjong Katong Complex. I ask my hubby to call and ask him what breed is that.. After that kita makan,my mum cook nasi ayam.. I ask my younger sister whether she will love to follow me then she say oklah.. then me take train to paya lebar..When reach there we saw people crowding oh they was looking at the cats... quite a few lah... we just and see lah..nak kena book lah.. then i decide tak payah lah..pasal banyak sangat org book..tak kan kita dapat. then i say to my hubby tak payah lah..then we proceed to Joo chiat.. Tgk jamu jamu...in the end we saw our aunties and her sons,daughter. nak cari baju mcm hindustan nak pakai on apa day lah me lupa...after that kita pun jalan tgk vcd yg the lastest cerita baru dah keluar cerita si Erra Fazira and yusry act.. lupa title dia... cerita Erra fazira dah tua duduk kat umah org tua tua..And me beli cerita pontianak harum sundal malam... cerita dia oklah... then singgah tampines beli makanan kitten and litters.Balik naik bus sampai umah kita tgk vcd cerita pontianak harum sundal malam...follow by cerita Erra Fazira... My dad fetch us pukul 8 plus...by that time cerita Erra Fazira dah nak dekat habis...me ckp tak apa lah tinggal kat sana dulu lah...Next week me ambik.. reach home mil belum balik lagi. my hubby lagi makan kat living room..then suddenly my kitten lompat kat atas my hubby punya makanan habis semua maggie berterabuh...kena sofa...tercampak semua dgn air sekali....ish notti betul lah kitten nie... terus dia masuk bilik tak keluar dia takut kena marah lah nie...then me masuk dia kat atas my katil i say to my kitten notti eh.. tapi mcm faham dia tgk muka me. terus dia masuk toilet to pun bila my hubby tgk dia..habis kaki dia basah kena air to masih panas seh... then me had to wipe her...heeehehehe.. my hubby then kasi makanan kucing wet foods.. The kitten so cute..but notti lah satu umah dia lari lari.. lompat lompat... ada satu kali to dia nak tido tengah tengah between my hubby and me..cute kan.. terus my hubby terkejut sekejap..hahahahaha..ialah my hubby tak suka kitten to tido atas katil when my hubby ard ialah my kitten nie bila org tido dia kacau...oklah that all.

No comments: