Friday, August 27, 2004

As usual on my pc chat with my frenz,check email..Today i cook Rendang daging. Do crochet ,still learning tapi tetap tak memuaskan lah...must try and try till berjaya...hehehe. My hubby today never ot cause he say we going to his granny house for awhile ok then we went out from the house after watching the chinese drama. While my hubby went to his granny house me went to shop and save to do a little shopping.. ingatkan nak beli telur sekali kat sana satu telor pun takde.. We buy chocolate,chocolate and more chocolate...hehehehe..I love chocolate.And buy spaghetti,i want to try to make it..tak pernah makan betul sunggup... nie lah org tak nak try makanan baru....so me will try to taste the spaghetti tak tahu sedap ke tak lah...one day i will do it..singgah 7-eleven to buy chocolate ice cream.. cari buku cari majalah zuriat tak jumpa jumpa...kat mana eh ada..kalau kat Malaysia ada tak eh? Hari Monday nak pegi Johor ambik baju.. hari to ada lah beli buku Pa & Ma kat Johor.. oklah reached home cepat tgk cerita china pukul 9 pm punya while watching my hubby cooking for us burger. After that masuk bilik tgk tv kat bilik pulak.. ok lah that all for today.

No comments: