Thursday, August 05, 2004

Hari nie quite bored for me cause i had nothing to do. on my pc check my email, msn with my frenz sambil to rebus tulang nak buat soup tulang. then kemas sikit umah.. then ard in the afternoon me decided to cook. then water my plants play with my kitten.. my kitten my hubby name her girl girl. hehehe mcm my nickname aje.. apadah..nie mcm nak kena tukar nickname nie. ard 7 watch the double happiness jalan cerita dia begitu sedih seh, actually eh me kalau tgk org nangis mesti nangis walupun kat dalam tv. Ah ah betul.. from small me dah mcm to.. tak boleh kena marah sikit.mesti meleleh air mata. back to the story..Jiaqi dah mati on the way back to camp base..sedih seh. After cerita cina to we decided to keluar jalan jalan we walk kat clementi interchange .At the end we buy Microsoft office 2003. Install the software.Sambil to watch Amazing race.Ok lah i think that all for today..

No comments: