Tuesday, August 17, 2004

Hari nie bangun as usual...on my pc Emailtak masuk msn... check my email,masuk forum..then main games the sims kat pc.. All the afternoon me main games.sms my hubby whether today need to cook..Then he say no need cause yesterday me masak lauk tomyam udang,ayam goreng. So he say to me tak payahlah cook...Save sikit.. Ptg sikit he call me asking me kalau private instructor call ask the instructor what time he coming.. But tak ada call pun kat umah..The instructor call kat my hubby punya hp.. Ard 7 plus my hubby meet the instructor kat bawah block... After that we went Ginza for walk walk....ingat nak cari cream for the itching tapi takde...but me beli anti-itch cream still the cream tak mujarab lah malam malam start lah tergaruk sampai paginya bangun luka luka pulak...haiz..apa nak buat eh. then kita masuk shop and save beli lah barang sikit.....lepas to we went home.....balik umah hidang kan my hubby makan....ok lah that all... Bye Bye






No comments: