Saturday, July 01, 2006





At this date on 01 July 2005. I was at labour ward tgh bertaruh dgn nyawa.. lucky my hubby is by my side to support me. cannot sleep selagi ilham not yet keluar. dgn ikat tali contaction tak selesa betul mcm nak suruh buka aje benda alat to... sakit dia tak boleh tahan seh.. hehehe kesian my hubby kena marah .. tgh sakit habis dia pun . by 3.14 pm keluar lah ilham rusyaidi i was so happy at that time only mother know how it feel. i feel so great to dakap my baby. hei that boy is mine.. hahaha maseh inngat lagi experience and still can terbayang bila he small. Today 1 july 2006.. It 1st Birthday.. wow time fly so fast right rasanya baru yesterday give birth to him.. dah besar anak mama. To Ilham Rusyaidi Happy Birthday to you. Semoga jadi anak yg soleh..insyallah and don't be naughty naughty.. hehehe dah bole try for 2nd ah. taklah ada rezeki adalah. Nak try 2nd gerl pulak..*wink. ok lah nie dia ilham pix..

No comments: