Tuesday, April 06, 2004

Today..me wake up so late don't know why maybe because i'm tired. On my pcSurf The Web, check my email...went to singnet website caused my Dad ask me to help him applying for singnet unlimited Broadband ..and i had apply for them.. satu bulan is $47.25. ok lah tu.. my Sisters asyik bising aje nak internet,yalah baru beli computer pentium 5. Biasalah..baru mesti excited Waitingkan... dah lama main mesti bosan pulak. Lepas apply for my Dadinternet. I email my Sister regarding this coming June holiday whether nak buat chalet tak? My Dad lah suruh book kat PA.. then i tell my Sister she say kenapa ambil PA tempat dia tak ada apa apa aje .I say to her u ask yr dad why? I'm thinking going Pulau Ubin but my sis has a small child not easy for her if Isabella keep crying at night..tak kan nak swim balik kan. hehehe. Dia ckp she will let me know abt it on Tuesday. I never thought that my 1 year anniversay fall on June.. lupa lah.after my hubby say to me then i teringat..tak ya eh..kalau mcm tu boleh lah celebrate sekali eh..tapi still not yet confrim. My new friend pun call me on the phone, she had a problem to discuss with me..keep on talking till it is time for me to cook.. Hari nie i cook kari ayam, Sambal tumis udang(my fav), Bubur keledek.. Lepas masak..apa lagi badok lah sambil tgk TV 3cerita drama cina pukul 5.30 pm. lepas tu i sms my hubby asking him not to forget today we going to library nak hantar buku..dah overdue.Sampai sana ard 7 plus...cari buku.manage to find 3 book aje..at least ada buku for me to read.Relaxing By The Fire Sampai umah aje... cari makan sambil tgk cerita cina pukul 9pm. tgk cerita Diari dewi half way. First part tak dapat tgk..Then masuk tido.Sleepy

No comments: