Tuesday, April 13, 2004

Hari nie monday blues lahYawn...mcm malas nak masak pun ada..tapi kena jugak masak nanti nak makan apa pulak kan... early in the morning my sister call dari keje dia,dia and his husband jadi pegi Kl..She can make it on 4,5,6 june aje..lain hari dia busy.lagipun on 4 June his hubby birthday..can celebrate sekali...Then i call my dad ask abt it how? Girl ckp dgn dia me on punya... me ckp dgn my dad u better ask yr two daughter yg keje tu..ialah suruh dorang ambil leave. Then from there girl tahu whether dorang confrim ke tak pegi nie...nak kena jugak book hotel,train semua..tak kan last minit nak pegi nak book seh..lagi lagi school holiday seh..takut yg hotel kita nak dah fully book...dah kena cari lain hotel pulak. Now still bulan April..takpe.Malam nya my hubby nak change the position of the Tv and the computer...Change the places after that watch chinese drama pukul 9 pm and on my pc... ard 12 plus then we went to sleepPillow

No comments: