Wednesday, August 09, 2006

Today, We had to paint the other room. semua dah habis by 2 plus. Reach umah my parents nearly 3 .my sis dah balik with her baby . can't resist to kiss her... so small... baru setahun lebih me dah kekoh pegang baby yg kecik..hahaha.. can plan for next one ah. mana tahu dpt gerl pulak. but my nenek and my hubby nenek say next will be boy again... tgk ah whether truth or not.. Think abt that later. Ilham masih setahun lebih hyperactive. can't tahan. have to wait ilham 2 tahun then can have another one. but if tuhan nak kasi early terima dgn tangan terbuka.. oklah on National Day we nak pindah.. angkat barang.. org sibuk nak sambut national day, kita sibuk nak pindah.. ya lah nak puasa kat umah baru . and raya kat sana sekali. insyallah. will be long day for me.. penat jugak tau.. sebab to org malas nak asyik pindah so leceh and tiring. I will be moving to the East. My place. since young me dah tinggal east tak bole berjauhan .haha mcm real aje. Org ckp Pasir Ris tempat dia takde apa apa.. tapi akan dtg there will be ikea, giant anfd courts kat sana.. and drg dgr nak bikin swimming complex and stadium.. kan best semua dah ada.... will stay put aje... oklah that all.. maybe no internet for me a few days . Busy with my new house.. will update when time comes....da da da.. ta ta ti ti to to.. By the way HAPPY NATIONAL DAY. Have fun and enjoy

No comments: