Thursday, June 29, 2006

Today just reaceived the chalet room number. Have email to u all who received my invitation. nothing happened. Today cook sardines aje. Maybe at night going out for awhile need to buy something for someone.. Ard 3 plus someone knock on my door guess who it kak rose dgn his son mirzal ah. Thanks for the gift. sayang u tak dapat datang. Takpe lain kali ada insyallah.. ok lah. now this day mcm takde nak blog abt ah. Lagi 2 hari ilham birthday.. Dia pun cranky cranky . goodies bag dah siap.. the other my mum will cook. sikit me had to do. besok baru buat ah. cause my mil tak keje so can ilham look after ilham.. gurantee tak bole duduk diam mesti nak tgk mama dia kat dapur. confirm punya. kadang ada hari dia mood tak baik org lain semua dia tak nak nak dgn me aje.. pengsan seh... hehehe..oklah gtg..

No comments: