Sunday, September 11, 2005

Wait up early in the morning bathe the little one then siap siap kan dia we going macdonald at ginza for our breakfast. lepas to sent photo for cuci. dah to hubby buat spectacle for himself. dah to my sis sms asking whether going over to their house.fikir punya fikir at last pegi. Rumah my auntie ada kenduri arwah. my datuk pun ada kat sana. reach umah my parents ard 1 plus the keluar from there ard 2 plus. wah kat sana ada 3 baby including my son. semua baru a few months old.. nanti besar sama sama. dah habis kenduri dalam pukul 5 lebih kita pun balik. Dah to my mum sound wanna go expo tak? then kita semua decide to go sampai sana nothing interesting banyak makan etc. lepas to we went Pasar malam kat Bedok. walk walk till 9 plus baru me,ilham and hubby went back home. sampai umah lap si kecik tukar kan baju.oklah that all

No comments: