Tuesday, April 26, 2005

CHECK UP

Hari nie wake up ard 7 plus in the morning. Bathe siap semua. I had a appointment with my gynae 8.30 am. Reach there ard 8.35am gitu register then pegi ambik BP, urine and weight. For this month me naik 2 kg aje. kira ok lah daripada tak naik terus kan. Wait for my number to be called. Gynae belum datang ah.. apa dah. Pukul 9 plus baru sampai. kita the first person gynae attended. Masuk aje.. berbual dulu then baru dgr the baby heartbeat.. check the baby length. tgk baby punya position dia dah kepala kebawah but gynae say anytime the baby can change the position. I ask abt the baby weight dia ckp dia estimate baby now dah 1kg.. so in 4 weeks time me jumpa him again lah.. Next month baru ada baby growth scan.. After that kita pegi makan breakfast.Dah to singgahToa Payoh HDB Hub tanya pasal umah . Dah to kita pegi Johor jalan jalan. Then hubby ajak pegi umah my parents katanya dah lama tak jumpa my anak sedara. Sampai sana kebetulan my mum ask me to teman mereka pegi Courts kat Whitesand then to NTUC Resorts my sis ada interview keje. Kita tunggu my sis interview.. My sis ckp dah bual lama lama tunggu phone call pulak..selalu gitu tau.. dorang mesti ckp tunggu their phone call. Dah to kita pegi makan Burger Kings. Ard 5 plus I and my hubby decided to go back home. Malam nya keluar lagi i need to buy benda dapur sikit. oklah that all.

No comments: