Wednesday, June 09, 2004

Hari nie dalam pukul 11 my sis call me tanya bila nak pegi sengkak dgn our nenek..I say up to her lah.Then she say how abt this Thursday..cause she on leave the i say alright lah..i say i will call nenek whether she free on the day..Ialah nenek and our uncle,untie all going to cameron highland etc. Ard in the afternoon, me call nenek tanya boleh tak..then dia ckp datang aje lah...hehehehe mcm tak biasa gitu eh nak call2 lagi..bukan apa takut jugak mana tahu nenek pegi urut org.Tapi dia ckp takde org beranak jadi dia tak pegi urut..Dia ckp datang siang,malam dia nak berangkat..then i say ok..After that i call my sis boleh on Thurs..Then i and my sis set the time to meet at our parents house.Msn with my frenz.my frenz say me boleh ambik the kitten by end of this months... Malam tgk cerita cina pukul 7&9pm..Incredible tale sampai lupa nak tgk Anugerah....at last dapat tgk sikit aje.. Then tgk Meet the folks.Tu aje lah...bye

No comments: