Saturday, December 16, 2006

Today early morning dah wake up. we reach ubi at 8 am taking my e-trail. then at 9.15 start my final theory after doing 50 question and end the test. I did it. yes I'm passed. with one attempt.syukur alhamdulilah. now nak searching for driving instructor nie.. nak kena build my confident ah.. me nie lemah semangat but nak jugak drive kereta. dah to balik umah my mum take my son and the others. we going jb. reach there 11 plus pm banyak jugak kereta and motor but to sekejap aje bila kat custom malaysia tak jam pun. dah lepas custom terus we drive to mini kelatan to see see look look. biasa lah sana banyak jual kain kain utk buat baju melayu. tempat dia kat daerah kota tinggi.jauhh seh perjalanan dia dia punya road takde tiang lampu,kalau malam mesti gelap. dah to satu lane aje.. kena berhati hati. dah to we go giants plentong,lastly we go jusco pulak. there a must nak beli kat bread talk. huh kau kereta boot punya lah penuh... dah tak bole letak benda lagi. apa taknya 3 family. kalau dah go supermarket.dah to we went home lengang aje. reach home 9pm. balik aje i sleepkan ilham then me terus tak tahan pun tido.. oklah that all.

No comments: