Tuesday, March 21, 2006

Let me recap apa yg me buat on Weekend...

Fri pegi umah my parents sebelah ptg. Sat pulak my hubby keje ah so at nite baru keluar pegi Pasar Malam kat Tampines Interchange there.. quite alot of thing but biasa ah makanan yg berlambak.. dah jalan jalan kat sana with this boy.. he quite ok ah tak cranky. beli makanan a few. pamper myself baju for $10. Dah to balik tgk tv while eating. Ilham tido. Dah to malam Ilham tido with my parents ingatkan tak ok ah pasal the last few week dia tak nak ah he will cry out loud bila tak nampak me beside him. kali nie dia ok ah cause he pun clingy on my mum and dad.. org tak hulur tangan dia ingat nak duduk dia. hahaha ...my mum and dad kena bully dgn si ilham.. Bila with outside people yg dia tak kenal he will look at the person then he will smile his mentel senyum dah to malu tutup muka kat my bahu..hahah so cute seh.. On Sun pulak i and my sis taking basic Henna course . First time bila duduk quite bored lama lama fun pulak.. pakai to henna cone draw kat paper dulu.. mcm ulat bulu shape pun ada. and my hand so cramp seh..nak kena practise selalu ah. course dia tak lama ah from 1 to 4pm. Next week ada lagi satu last ah... Dah balik try on my hand hahah gatal ah sekejap aje dah tanggalkan si ilham nak me. Then at nite anukan my sis . Pukul 9mlm baru balik fetch my hubby nenek then proceed balik........ oklah that all

No comments: