Monday, December 12, 2005

Hello hello hi.. wah dah masuk bulan December tapi masih belum update update. ok lah.. apa kita buat during weekend eh.. ehmm fri malam decided to pegi umah my parents. reached there dah malam so sampai sana tgk tv then tido. Sat pulak decided to go Orchard , me ,hubby, Ilham and my small sister. Masuk town aje wah so many people nie dorang shopping ke jalan jalan aje. Maklumlah nak christmas. Cari parking kat centrepoint. senang dapat parking tapi paling atas sekali level 6. dah jalan kat Robinson jalan kat mothercare situ baru cari Ilham 3/4 pant and 2 tee shirt for him.. tak ada keje lain tempted ah.. beli kan baju for 6 month . Me suka masuk kedai Mothercare and fox. The jeans i buy kat mothercare. ok lah tak selalu lah beli cuma bila my hubby gaji baby jugak kita belikan. For me nothing. Once a while bila see nice clothes then i buy. For my hubby too. Ok dah to jalan pegi John little dah to jalan pegi HMV. Thought of bringing the pram but decided not cause the traffic people cannot stand.. mcm mana nak tolak pram. Pegi Hmv tgk VCD dah to dah pukul 9 plus kita pun balik. Dukung Ilham my back pain ah. went back west coast awhile then drive back to pasir ris. . The next day sun we drive to Johor. Custom dia jam sikit ah. went Giant ard 4 plus baru reach home . jam tak sangat kalau lambat lagi jam teruk ah. oklah that all. My canon camera ada siot sikit nak hantar repair kat mana eh?

No comments: