Sunday, May 22, 2005

Today ...wake up early and went for our breakfast.. Intend to go Macdonald at West Coast Park when reached there punya lah packed with people so we went to Ginza instead to eat our breakfast. We order Big breakfast for ourself.. lepas to jalan jalan kat Pasar Malam sekejap.. by that time my head dah mula headache..but jalan jugak at last i can't take it i say to hubby dah lah kita balik ah. Kita pun balik.. bila kat umah fikir pulak nak go umah my parents ke tak cause today ,my grandfather ada buat Bbq kat laut Pasir Ris. In the end kita pegi jugak. dah reach umah my parents lepas asar baru keluar to pun masih hujan.. tak pegi nanti kesian pulak. dah sampai sana my grandparents belum sampai. duduk duduk for awhile baru dorang sampai. My datuk with his wheel chair. semput tak boleh jalan jauh. dah to bual with my nenek for awhile. she ask me nanti lepas bersalin duduk mana i say Pasir Ris lah. then she say kalau West coast dia tak boleh lah datang urut pasal jauh sangat. I understand. Then my auntie ask bila due me ckp bulan 7 but my nenek tgk my stomach and she say tak ah most probably bulan 6 me dah bersalin... wow... to will be next months seh biar betul nenek aku nie. tinggal one months to go ke? biar betul nie.. we will see abt that.. org tua tua tukang urut experience somemore should know. we will see. dah makan makan my datuk sakit pulak dia ckp kepala dia pening nah tak boleh angkat so he want to go back home. my dad tolong hantarkan lah.. need to have two guys .. nak tolong angkat my datuk naik tangga. Dah lepas hantar datuk and nenek, we waited for my parents.. ard 9 plus baru kita berangkat balik.. oklah that all.

No comments: